måndag 3 november 2008

Vart har Micha Gabay tagit vägen?


















Idag är det en sak jag undrar över. Det är att när jag ser den gamle skådespelaren Micha Gabay på film, så tänker jag då och då: "Vart har han tagit vägen? Man ser inte så mycket av honom nu för tiden på film och i TV." Kommer ni ihåg honom? Om ni gör det, vet ni vart han har tagit vägen? Jag kollade upp honom på Birthday, och han bor i Göteborg. Men jag undrar vad han håller på med idag. Nu ska jag gå och sova. God natt och sov gott!
-
Nu är klockan 01.23

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, jag har inte sett denne skådespelare så mycket på senare tid. Första upplevelsen var nog då han spelade "byfånen" i "Hedebyborna"..det är längesen nu..då var inte du född.Kram och pösss

Wiker Falk sa...

Nej, jag var inte född när "Hedebyborna" visades i TV. Kram och pösss