tisdag 25 november 2008

Tabbe i radioprogrammet "Boulevard"

Idag har jag något kul att berätta. Det är så att idag var det första gången jag lyssnade på ett radioprogram som heter "Boulevard", med en programledare som heter Arne Holmberg. Det var faktiskt bra! Jag tror att jag ska höra på det när jag är på jobbet, och även när jag inte är på jobbet. Och idag inträffade det en "blooper", dvs. tabbe/misstag, nämligen att när Arne hade pratat klart om någonting så trodde killen/tjejen som spelar upp musiken i programmet råkade sätta på "Perfekt" med Mats Westling, så man fick höra halva introt. *skratt* Men Arne var inte klar, så när han hade pratat färdigt för andra gången så spelade de upp "Perfekt" igen, och då spelades hela låten. Jag tycker mycket om låten! Så här ser Arne Holmberg ut.












Han är väldigt bra. Jag ska lägga upp "Perfekt" med Mats Westling i mitt videofält idag, för att jag har haft Dire Straits-videorna från "Alchemy", som konserten heter, bra länge. Jag ska snart gå och lägga mig. Vi ses kanske imorgon! God natt och sov gott!

Nu är klockan 22.50

Inga kommentarer: