onsdag 5 november 2008

Det hände någonting när jag handlade på Hemköp

Idag ska jag lägga upp nya videor. Men vad ska jag lägga upp? Vi får se vad jag lägger upp. Men jag ska säga er en sak. När jag var och handlade på Hemköp tidigare idag så var kunden efter mig väldigt elak. Jag skulle lägga upp en pinne, en som man lägger upp när man har lagt upp sina varor, och lägga ner kundkorgen bland de andra kundkorgarna, men när jag la upp pinnen så tog hon den ifrån mig och la upp den på ett argt sätt och när jag skulle lägga ner kundkorgen bland de andra, så tog hon även den ifrån mig och la ner den på ett argt sätt. ;-( Undrar vad det blir för middag. Jag är hungrig, ska jag säga er. Nu ska jag lägga upp nya videor, och sen ska jag surfa lite.

Nu är klockan 19.00

1 kommentar:

Anonym sa...

Tråkigt med sura människor. Men du, hon mådde nog inte så bra. Kanske hade hennes chef skällt ut henne..eller så hade det gått åt pipan med något annat. Det var inte DIG hon var arg på. Dig känner hon ju inte!!!Kram till världens goaste sön!!