måndag 17 november 2008

Förlåt att jag inte har skrivit på länge


Förlåt att jag inte har skrivit i min blogg på länge, men det beror på att jag har haft mycket att göra sen jag skrev sist. Den 11 november åt min mamma, en gammal skolkompis till mig, min skolkompis mamma och jag på en grekisk restaurang i vår stad som heter Hellas. När vi gick in så gick dansbandssångaren Sten Nilsson från Sten och Stanley ut från restaurangen. Maten var väldigt god! Snart ska jag gå och lägga mig, för i morgon ska jag till jobbet. Vi ses!

Nu är klockan 01.38

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, tänk, att vi fick se honom där.Det var väl kul för en schlagernörd?? Pösssss

Tess sa...

Hej Fredrik!
jag har försökt skicka bilderna via mail men de är så stora att det skulle behövas ca 15 mail för att få iväg alla. Det vore väldigt bra om du kunde logga in på msn eller något så kan jag skicka över bilderna!
/Tess

Wiker Falk sa...

Till Vindvirvla: Ja, tänk. Det var kul!! Pösssss