onsdag 26 november 2008

Release

Jag lyssnade på gårdagens "Boulevard" för några minuter sen, och jag hade fel. Efter en låt så spelade de upp en intervjuare som frågade folk vad de tyckte om gatuförsäljare, och sen kom halva introt av "Perfekt" med Mats Westling. Sen pratade Arne med en i telefon om vad hon tyckte om gatuförsäljare, och sen spelade de hela låten när de hade pratat klart. Idag kommer Per Gessles nya album "Party crasher" ut. Så här ser omslaget ut.












Fint omslag, eller hur? Jag tycker det, i alla fall. Jag beställde skivan på Ginza i förrgår, så jag borde få den i morgon eller i övermorgon. Jag beställde även en box med mitt favorit-barnprogram "Fem myror är fler än fyra elefanter". Jag har alltid älskat det barnprogrammet. Minns att jag tittade på det innan jag började skolan, och hur gammal kan jag ha varit? Fem-sex år, kanske. Fem myror-boxen kommer ut idag också. Så här ser den ut.












Det är förresten en ny box. Den gamla boxen såg ut så här.












Undrar förresten vad det blir för middag ikväll. Jag är lite hungrig, förresten. Här sätter jag punkt.

Nu är klockan 19.15

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det ska bli intressant att få se den där julkalendern från 1977 som jag missat eller glömt H E L T!!
Kram

Wiker Falk sa...

Ja, det ska det. Kram