lördag 8 november 2008

Dire Straits- och Mark Knopfler-dagen

Idag har det varit rena Dire Straits- och Mark Knopfler-dagen. Jag har Dire Straits-videor från live-konserten "Alchemy" i mitt videofält, en bild på en spelande Mark Knopfler i min rubrik och en närbild på Marks gitarrspelande som bild till min profil. Ni som undrar vad det är för låt han spelar på min rubrik-bild och på min profil-bild så är det en underbar live-version av "Tunnel of love", och den versionen spelar han i "Alchemy". Kolla på videon så ser ni att det är därifrån som bilderna kommer ifrån. Den finns bland de fyra videorna som jag har lagt upp. Och hörni! Finns det någon bättre grupp eller artist som Dire Straits och Mark Knopfler? Det tror inte jag. Lyssna och njut på videorna som jag har lagt upp. Jag har förresten ändrat lite i min blogg också. Snart är det middag. Det blir sprödbakad torsk, potatis, kall sås och grönsaker. Mmm! Här slutar jag. Vi hörs!

Nu är klockan 19.06

2 kommentarer:

Sofie sa...

Mysigt med Dire Straits. =) Har dock nåt lite ledsamt att berätta, på tal om dem; Fick nyligen reda på att tjejen som åker rullisar i Skateaway dog tidigare i år (den 31:a januari). =/ Hursomhelst, hoppas att du mår bra i övrigt.
Glömde säga: Vad dum hon bakom dig i kön var! Men var inte ledsen för det, det finns surkartar lite här och var i världen. =P Ta hand om dig! *kram* /Sofie

Wiker Falk sa...

Ja, det är mysigt med de. Och med Mark Knopfler. =) Men Gud, var har du läst om det där med Skateaway-tjejen? Och vad dog hon av? Jag mår bra. Mår du bra? Jag är inte så ledsen för den där sura kvinnan. Ville skriva "kärringen", men nej, jag vill inte skriva det i kommentarer! :P Det finns såna som dua sa. Surkartar, alltså. Ta hand om dig, du också! *kram* / Fredrik