tisdag 4 november 2008

Är inte Peter Dalle lite lik Per Gessle på den här bilden?










-
Nu tycker ni kanske att jag är snuskig med den här bilden, *skratt*, men det är inte pussar och kramar som jag ska skriva om. *skratt* Bilden är från filmen "Ogifta par". Det är en liten grej jag vill fråga om ang. bilden. Är inte skådespelaren Peter Dalle lite lik Per Gessle på bilden? Jag tycker det, i alla fall. Ni kanske tycker annorlunda än jag. *skratt* Kvinnan på bilden är skådespelerskan Lena Endre. Skriv en kommentar och säg vad ni tyckte om bilden, eller om ni bara vill skriva en hälsning. Snart är det middag. Det blir köttfärssås och spagetti. Mmm! Vi hörs!
-
Nu är klockan 19.11

2 kommentarer:

Anonym sa...

JO, jag håller med. Såg ett TV.program om Per Gessle igår "Dom kallar oss artister" och där var Per rätt så mörkhårig också..så likheten är slående..;o))
Kramar om sönen

Wiker Falk sa...

Jag såg "Dom kallar oss artister" igår. Per har blivit manlig igen, tycker jag. :D Kramar om mamzen